כדאי לדעת

בתור התחלה ניצור קשר בדרך הנוחה לך ונדייק את הצרכים שלך, זאת כדי לספק את השירות המתאים, בדרך המדויקת והיעילה ביותר עבורך. חשוב לדעת ששירותי תמלול שונים מבוצעים בדרכים שונות ולעיתים ישנן כמה אפשרויות לספק את אותו השירות. לדוגמה שירות תמלול מרחוק יכול להתבצע במספר תוכנות שונות.

כרגע אנחנו מתמללים בעברית בלבד. איננו עוסקים בתמלול בשפות זרות ובתרגום (לעת עתה 😊).

בהחלט! יש לנו ניסיון רב בתמלול הקלטות עבור הגשה לבית משפט. כל הקלטה נבחנת בטרם שליחת הצעת מחיר. במידה ונמצא כי ההקלטה באיכות טובה דיה, נשלח הצעת מחיר תוך זמן קצר. לתמלול תצורף הצהרת מתמלל חתומה, שתאשר את נכונות ומקצועיות התמלול.

לא רק שניתן, מדובר באחד השירותים המומלצים והמבוקשים שלנו! לפני שאתם שוקלים להזמין מתמלל עד אליכם מומלץ לבחון אפשרות של תמלול מרחוק ובכך לחסוך עלויות. עם זאת, חשוב לציין שלא כל אירוע ניתן או כדאי לתמלל מרחוק בגלל דרישה לתנאים כמו אקוסטיקה טובה ומשאבים טכניים מסוימים.

רק בחלק מהשירותים. עבור שירותי תמלול שמע מכל סוג אנחנו עובדים בשיטת תמחור לפי דקת שמע, כך שתוכלו לדעת מחיר פיקס מראש. לגבי שירותי תמלול שאינם משמע, אכן התמחור לפי מספר העמודים הסופי. נוכל לתת לכם הערכה של כמות העמודים הסופית בטרם תחילת העבודה.

בהחלט! אנחנו כאן כדי לספק את השירות המדויק לכם בתחום התמלול וההגהה בעברית.

כן. ויותר מכך, במידה ומדובר בהקלטת שמע בלבד, כדי שנוכל לזהות את הדוברים בצורה המדויקת ביותר, נקיים שיחה מקדימה נאפיין את הדוברים ונקבל רקע לגבי השיחה המוקלטת. עם הרבה ניסיון וטכניקה ייחודית, נוכל לציין בתמלול בדיוק מי אמר מה.

כן. הצעת המחיר שלנו כוללת סעיף סבב תיקונים, כשבתכל’ס, לא נסיים מולכם התקשרות עד שתהיו מרוצים!

כן חוץ מאשר בשירות תמלול הקלטות עבור הגשה לבית משפט. בשירות זה התוצר שתקבלו יהיה תמלול בקובץ PDF אשר לא ניתן לעריכה. כל שינוי שתרצו לבצע יצטרך לעבור בחינה מחדש, אישור וביצוע שלנו. 

מתלבטים, צריכים ייעוץ טכני או רוצים פשוט לדלג למענה אנושי מהיר?

מתלבטים, צריכים ייעוץ טכני או רוצים פשוט לדלג למענה אנושי מהיר?